piątek, 12 sierpnia 2011

Zwykły zestaw

Witam Was kochani :*  Dziś pierwszy dzień mojego bloga :) mam nadzieję że wam się spodoba :) Będę Wam prezentować różnego rodzaju zestawy,ubrania, kosmetyki itp. Może też jakieś plotki o gwiazdach zobaczę :)


A oto i pierwszy zestaw który Wam pokażę ;

Na spacer







Mamy tutaj zwykły zestaw. Ja tak często się ubieram. Kocham koszule w kratkę <3 Według mnie szorty i koszula to bardzo trafny zestaw. Do tego trampki tu mamy Converse, ale również dobrze będą wyglądać jakieś zwykłe trampki. Na oryginalnych rzeczach się świat nie kończy :D Szorty możecie zrobić z starych dżinsów więc można trochę zaoszczędzić;p mamy tu dwie bransolety co prawda różnią się od siebie ale mogą być. 

2 komentarze:

  1. Śliczny zestaw. Bardzo mi się podoba. Mam bardzo podobny styl do twojego więc myślę, że byśmy się zgadały ;D Pozdrawiam i zapraszam również na mojego bloga www.krysia-lis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3
Obserwuję blogi tylko te które mnie interesują !