czwartek, 15 września 2011

Jelly Watch, Full Cup

Zegarki Jelly Watch opanowały moją szkołę ! ;D 
Dosłownie każdy je ma, a co najlepsze nikt nie ma takiego samego. Zawsze się różnią jakimś szczegółem. :) 
Ja z moim się nie rozstaję. 
Mam czerwony.  Są różne rodzaje tych zegarków, 
są też inne niż te co są na fotografii. 

A tu taka fota z Site Models. :) Zazwyczaj site są bardzo modne na swoich zdjęciach :) Będę wam pokazywać nieraz ich zdjęcia  i moje inspirację co do tych zdjęci :D
Kolejny hit ! Czapki Full cup ! Te czapki są świetne.
Pasują do wszystkiego. takie czapki do szkoły to hit !
Będziecie wyglądać stylowo. Ja sama mam taką.  Są różne kolory,wzory i wgl. Świetnie pasują do trampek. Nie musicie być skejtem  żeby nosić taką czapkę. POLECAM !!

1 komentarz:

  1. te ze zdjęcia mi nie podpasowały , bo niewyraźnie widać godzinę , a chyba do tego jest zegarek ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3
Obserwuję blogi tylko te które mnie interesują !